Здравейте, днес времето беше хубаво и реших да сменя пистовият ремък.След като свалих ремъка,реших да проверя и всички шайби и алтернатора, като при проверка на шайбата на климатика установих осезаем луфт.Там би трябвало да няма никакъв луфт, но как бих могъл да разбера от къде точно е, дали от лагера или от шайбата и лесно ли се сменят?
Известие
Collapse
No announcement yet.
Разбит лагер или шайба на компресора на климатика?
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от stu Покажи съобщениеЗдравейте, днес времето беше хубаво и реших да сменя пистовият ремък.След като свалих ремъка,реших да проверя и всички шайби и алтернатора, като при проверка на шайбата на климатика установих осезаем луфт.Там би трябвало да няма никакъв луфт, но как бих могъл да разбера от къде точно е, дали от лагера или от шайбата и лесно ли се сменят?Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
-
Първоначално публикувано от stu Покажи съобщениеЛесно ли се сменя този лагер и трябва ли да се сваля компресора?
http://don-techno.com/cgi-bin/index....ortDescription
Излезе 100-ина лева по спомен - лагер, труд, доливане на фреон.
Comment
-
Първоначално публикувано от stu Покажи съобщениеА имаше ли някъкви вибрации в пистовият ремък и обтегача?Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
Първоначално публикувано от stu Покажи съобщениеНе съм казал, че се вади , просто има доста голям луфт.
Last edited by NightRider; d.m.y г., 13:20.Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
Първоначално публикувано от stu Покажи съобщениеА имаше ли някъкви вибрации в пистовият ремък и обтегача?
Сега се сетих и колко излезе целия масраф около смяната на лагера - 130 лв. Така както го пишеш си за смяна на лагера 100% и не е зле да побъзаш, че както пише колегата може да стане голяма беля.Last edited by Zeppelinist; d.m.y г., 13:53.
Comment
-
Първоначално публикувано от stu Покажи съобщениеЛесно ли се сменя този лагер и трябва ли да се сваля компресора?Първоначално публикувано от Zeppelinist Покажи съобщениеМиналата година минах през същото - точи се фреона, компресора се сваля, че лагера се набива на преса. Правиха ми го в един сервиз в индустриалната зона на Тракия и засега нямам проблеми.
http://don-techno.com/cgi-bin/index....ortDescription
Излезе 100-ина лева по спомен - лагер, труд, доливане на фреон.
ко ще си го правиш сам ще ти излезне не повече от 30лева!
Comment
Comment